Kategorier

måndag 11 mars 2013

Poor white trailer trash ??

Nu ska Ni få höra vad vi har gjort !! jo vi har sagt upp lägenheten inne i Simrishamn och köpt en husvagn. Jag åkte till Danmark, nästan ända ner till Tyska gränsen, på kusten mot Atlanten, i Brøns för att kolla på en jättestor, jättelång husvagn med 2 sovrum, kök och toalett med dusch, och det sa klick ! (jag får inte köra omkring med den själv då jag inte har rätta bokstaven på körkortet) Jag fick be om hjälp av en cykel kompis för att hämta den. Jag bad Danskarna att ordna så att husvagnen inregistrerades i Sverige vid köpet, så nu är den också Svensk och klar att användas. Vi åkte i Söndags för att hämta den till Brantevik.


Nu har vi ställt upp den nedanför huset på 83:an, så tanken är att vi kommer att sova i husvagnen, och använda toalett, dusch och köket på 83:an, samt att Casper kan om han vill använda sovrummet som finns inne i huset om närheten till sina förhoppningsfulla föräldrar blir för påträngande. Vi kommer att flytta ut under april månad, men bara lugn vi har talat med våra grannar, som har ett nybyggt gästhus, om att få låna det till gäster, ja förstås om vi nu kommer att få några, gäster alltså.


Tänk Er nu ett jättestort trädäck framför, utsikt mot havet och Bornholm, det kommer att bli helt perfekt !!!

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar