Kategorier

söndag 3 februari 2013

Ny ångesthög !

Hej igen !
Ni som känner mig vet väl vid det här laget hur jag känner inför att hugga ved.................suck. Det där samvetet säger dock att man skall ta reda på allt, och ved är ju som bekant något som går att använda till att elda med, och eftersom vi skall ha en vattenmantlad kakelugn så är det bara att börja lägga på hög så det får torka. Men det tar emot, Ni tycker säkert att jag är löjlig, men det är nästan det värsta jag vet.


Jag har i vart fall samlat ihop högen nu, så det börjar det sina med ursäkter, jag har även i veckan byggt en monster sågbock ! motorsågen har ny kedja, och jag var till Malmö i torsdags och köpte en vedklyv på Clas Ohlsson, så nu i veckan skall det börjas....... så spotta i nävarna och kör, Ni kan väl ägna mig en tanke, jag behöver all uppmuntran jag kan få................



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar